Informatii retur

SCHIMB DE PRODUSE

Livrarea în ambele direcții trebuie să fie asigurată de client.

Procedură:

1. Trebuie să ne anunțați în prealabil că doriți să înlocuiți produsele pe e-mailul returns@geneziswear.ro

Vă rugăm să nu ne trimiteți returul până când nu confirmăm că putem face un schimb.

*Genezis Trade Group nu este obligat să înlocuiască produsele care nu
pot fi înlocuite din cauza lipsei de stoc a produselor dorite!

2. Trebuie să completați următorul formular: FORMULAR STANDARD – RETURNARE / SCHIMB DE PRODUSE

După completare, formularul trebuie trimis la adresa de e-mail returns@geneziswear.ro

3. Trebuie să trimiteți expedierea către Genezis Trade Group EOOD la următoarea adresă:

Țara: Bulgaria
Oraș: Ruse
Strada: bul. Lipnik 106
Cod poștal: 7013
Telefon: +359885444497
Detalii: „InOut warehouse”

Vă rugăm să împachetați expedierea cu ambalajul original pentru a o proteja de contaminare sau deteriorare în timpul livrării către noi.

Înlocuim doar produse care îndeplinesc următoarele cerințe:

* Produsul nu este purtat sau spalat
* Produsul nu este deteriorat și nu există defecte
* Produsul se returneaza in ambalajul original, impreuna cu toate etichetele, in modul in care a fost primit.

Vă rugăm să rețineți că expedierea noului transport are loc în termen de 14 zile de la procesarea expedierii returnate.

RETURNAREA PRODUSELOR

Costul de livrare trebuie să fie acoperit de client.

Procedura:

1. Trebuie să ne anunțați în avans că doriți să returnați articole pentru rambursare printr-un e-mail la returns@geneziswear.com

2. Trebuie să completați următorul formular: FORMULAR STANDARD – RETURNARE / SCHIMB DE PRODUSE

După completare, formularul trebuie trimis la adresa de e-mail returns@geneziswear.ro

3. Trebuie să trimiteți expedierea către Genezis Trade Group EOOD la următoarea adresă:

Țara: Bulgaria
Oraș: Ruse
Strada: bul. Lipnik 106
Cod poștal: 7013
Telefon: +359885444497
Detalii: „InOut warehouse”

INFORMATII IMPORTANTE:

Consumatorul are dreptul de a returna bunurile achiziționate în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii. În acest scop, produsul trebuie să fie în ambalajul original, fără urme de utilizare sau încălcare a aspectului comercial al produsului. Dupa inspectie in termen de 14 zile lucratoare (conform legii) se restituie suma cumparatorului sau in 20 de zile lucratoare (conform legii) produsul este inlocuit. In cazul nerespectarii conditiilor, produsul este returnat cumparatorului, care suporta toate
cheltuielile de transport. Cheltuielile de transport pentru înlocuire sau returnare sunt în sarcina cumpărătorului, cu excepția cazului în care se constată un defect la articol!

Cerințe pentru ambele proceduri:

1. Înlocuirea sau reclamația trebuie să aibă loc în termen de 14 zile de
la data primirii expedierii.

2. Produsele supuse returnării sau schimbului sunt cele care nu au
suferit nicio prelucrare (spălare, călcare, tăiere și alte acțiuni care le
încalcă integritatea, precum și îndepărtarea etichetelor).

3. Cu grijă față de clienții noștri și datorită naturii mărfurilor vândute,
produse precum șosetele și lenjeria intimă NU SE RETURNEAZĂ si nu
se ÎNLOCUIESC!

Toate transporturile sunt deschise înainte ca sumele să fie rambursate.
Odată ce ne asigurăm că expedierea îndeplinește condițiile specificate,
suma vă va fi rambursată în termen de 14 zile. Dacă nu sunt îndeplinite
condițiile descrise, reclamația nu va fi luată în considerare.